O PROJEKTIH
"Digitalizacija in igrifikacija Botaničnega vrta UM za otroke in mladino" Nedvoumno je botanični vrt inovativno učno okolje, ki omogoča izkustveno in spoznavno učenje zunaj običajnega učnega prostora, v naravi. Prav tako ne moremo mimo dejstva, da postaja informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) vse pomembnejši del izobraževalne tehnologije. Vsled navedenega smo v okviru projekta "Digitalizacija in igrifikacija Botaničnega vrta UM za otroke in mladino" oblikovali uporabna, kreativna in sodobna učna e-gradiva in pripomočke za e-učenje v botaničnem vrtu in drugje. Liki v skupini šestih obiskovalcev Botaničnega vrta UM pred uporabnikovimi očmi oživijo, ko jih, skozi sklope v vrtu, na ogled popelje botanik Rastko. Tako na poti po Sistematskem polju, Zbirki zelišč in Sadno-zelenjavnem vrtu spremljamo vrtičkarja Bojana in Anjo, ekološka kmeta Maksa in Mojco, slovensko jezikoslovko Franjo, na gredicah z zelišči pa se obiskovalcem pridruži še zunanja sodelavka, zeliščarica Zdravka. V skupini sta še germanistka Grete Gärtner in ljubiteljski vrtnar Mr. Green iz Anglije, ki pridno zapisujeta dogajanje in informacije v svojih jezikih. Skozi na zanimiv način podane osnovne informacije in igrivo zgodbo liki uporabnika učijo, ga nagovorijo in vzpodbudijo, da na osebnem računalniku ali pametnem telefonu klikne tudi na povezave Več. Nivo doseženega znanja lahko uporabniki preverijo v posebej oblikovanih nalogah, kvizih in križankah. Vsebine smo, pod pedagoškim mentorstvom in v tesnem sodelovanju z Društvom ljubiteljev botaničnega vrta UM, oblikovali študenti različnih področij in stopenj študija Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede ter Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. E-vsebine so nastale v okviru Projektnega dela z negospodarskim in neprofitnim sektorjem – Študentski inovativni projekti, ki ga financira Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropski socialni sklad. |
Digitalno in igrivo mimo skalnjaka v pinetum Botaničnega vrta V projektu smo digitalizirali in igrificirali še dva sklopa Botaničnega vrta UM: skalnjak in pinetum. Tokrat na poti skozi vrt spremljamo botanika Rastka, vrtičkarja Bojana in Anjo, slovensko jezikoslovko Franjo, germanistko Grete Gärtner in ljubiteljskega vrtnarja Mr. Greena iz Anglije. Skupina v skalnjaku sreča pedologinjo dr. Zemljič, v pinetumu pa gozdarja gospoda Smrekarja ter arboristko gospo Grmšek. Germanistka Grete Gärtner in ljubiteljski vrtnar Mr. Green iz Anglije tudi tokrat pridno zapisujeta dogajanje in informacije v svojem jeziku. Skozi igrivo zgodbo in osnovne informacije, ki so podane na zanimiv način, liki uporabnika učijo, ga nagovorijo in vzpodbudijo, da na osebnem računalniku ali pametnem telefonu klikne tudi na povezave. Raven doseženega znanja lahko uporabniki preverijo v posebej oblikovanih nalogah, kvizih in križankah. Vsebine smo, pod pedagoškim mentorstvom in v tesnem sodelovanju z Društvom ljubiteljev botaničnega vrta UM, oblikovali študenti različnih področij in stopenj študija Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede ter Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. Primernost in uporabnost vsebin, ki so nastale za sklop Pinetum, sta preverila učitelja s Srednje lesarske šole Maribor. E-vsebine so nastale v okviru Projektnega dela z negospodarskim in neprofitnim sektorjem – Študentski inovativni projekti, ki ga financirajo Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropski socialni sklad. Za oceno primernosti in uporabnosti vsebin se najlepše zahvaljujemo Mateji Kišek in Renatu Vovku. Za pomoč pri jezikovnem pregledu vsebin pa se iskreno zahvaljujemo red. prof. dr. Ireni Stramljič Breznik in doc. dr. Brigiti Kacjan. |
|
SODELUJOČI PROJEKTA
Za nasvete in pomoč pri snovanju Franjinih jezikoslovnih vsebin se iskreno zahvaljujemo red. prof. dr. Ireni Stramljič Breznik. Za pregled vsebin v tujih jezikih se najlepše zahvaljujemo doc. dr. Brigiti Kacjan, Lisi Heinemann in dr. Doris Mlakar Gračner. |
SODELUJOČI PROJEKTA
|